Bir ışık da siz olun!


Bir ışık da siz olun!Onlar yiyecek ekmeği bile zor buluyorlar. Bugünleri umutsuz, yarınları ise belirsiz. Siz de destek olun, bir ışık da sizden gelsin.


2005 yılında kurulan Ayışığı Derneği, çaresiz ve yardıma muhtaç ailelere yardım etmek amacıyla kuruldu. Fakir ve ihtiyaç sahibi ailelere kıyafet, gıda, sağlık, eğitim ve sosyal yardımlarda bulunan derneğin amacı, daha çok aileye yardım edebilip ihtiyaçlarını karşılayabilmek.

Ayışığı Derneği’nin Yönetim Kurulu Başkanı olan Yalçın Kara; insanları daha duyarlı olmaya çağırdığını belirterek, şöyle devam etti:

“Her ay sabit olarak birçok aileye yardım ediyoruz. Her türlü ihtiyaçlarını karşılamaya çalışıyoruz. Şehir dışından gelen taleplerde çok fazla. Hepsine yetişmeye çalışıyoruz. Ancak bir yerde imkanlar tükeniyor. Birçok sağlık kuruluşu derneğimize destek vermekte, yardıma muhtaç ailelerimizi ve çocuklarını ücretsiz tedavi etmekte. Yaptığımız bütün çalışmaları sitemizde resimleriyle birlikte anlatıyor ve bu çaresiz insanların sesini duyurmaya çalışıyoruz. Bize destek verecek, yardım edecek herkesi derneğimize bağışçı olmaya ve beraber çalışmaya çağırıyoruz. Derneğimizin amacı, daha çok insan ve onların bağışlarıyla büyümek ve daha fazla insana yardım edebilmek”

SİZLER DE BENDE BİR UMUT OLAYIM DİYORSANIZ TIKLAYIN…

Kaynak:

Hurriyet.com.tr

Bir Cevap Yazın

